Wednesday, November 20, 2013

To Let Go!

Assalamualaikum.

Seperti yang anda tahu saya mengalami pertambahan berat yang banyak sampai saiz baju juga bertukar. So, saya pun dengan sedar diri nak let go lah baju saya. Sebab lemak degil taknak hilang. Ok, padahal malas nak bersenam..haha.

So, saya kan takdak smartphone mahupun kamera. Makanya, saya pegi google dan cari lah gambar yang exactly seperti jubah yang saya ada nih. Inilah dia...





Ini gambar full how this jubah look like. Tapi yang saya nak let go ni kaler merah macam kat atas tu.



New!
Tak pernah pakai sebab masa beli macam muat lagi lepastu bila nak pakai ehemm ketat dah..wuwu. Dan saya kan pendek, kain ni meleret yang amat. Tapi jangan risau sebab saya tak alter apa-apa pun lagi dan tag pun tak cabut lagi. Tetiba rasa macam compulsive buyer..haha.


saiz S

Bahu: 14"
Lebar Dada: 18.5"
Lengan: 22"
Lebar Pinggul: 24"
Lebar Kaki: 52"
Labuh: 52"

Harga RM 95 termasuk pos.
Kalau nak tanya apa-apa atau berminat nak beli boleh la email ke mirahassan21@gmail.com

Tak untung pun cuma rasa sayang nak biar baju ni dalam almari lama-lama. Sebab saya rasa tak mampu kot nak nak kurus dalam masa terdekat ni. Sekarang saya pakai saiz L. Nampak tak jauh cemana impian nak kurus balik tu? Hahaa

pic: Google
Mira.

2 comments:

  1. laa..yeke, mira kena start diet la slow2 kalau mcm tu..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah..hehee. saya dah start diet dah slow-slow. cuma kena kuatkan diri la..hee

      Delete