Friday, November 4, 2016

Dengan Kesukaran Akan Ada Kesenangan..

Assalamualaikum.

-with hardship comes ease-

Jadi aku bertahan dengan segala kesusahan ini atas dasar prinsip di atas. Susah, tapi ada yang lagi susah. Apa yang aku boleh buat? Tenyeh kepala sendiri kat dinding. Kadang tu termenangis takdak sebab. Macam psiko kan haha tapi itu involuntary action wei. Kadang tengah basuh baju, tonyoh-tonyoh masuk helaian kedua teringat kat rumah, nangis. Tengah gosok gigi pun boleh termenangis, apahal tah. 

Tapi jangan risau aku pandai cover.. Kalau tengah gosok gigi buat-buat nak termuntah so logik mata kau merah. Kalau tengah buat benda lain pastu termenangis, tips dia hang buat-buat bersin+batuk sikit pastu pegang hidung sambil tenyeh mata..lepastu cakap, gatalnya mata ni. Orang ingat hang suffer resdung padahal hang emosi tak stabil..haha. Yang penting jangan guna ayat "mata masuk habuk", dah basi please. Dah dari zaman kanak-kanak duk dengar kan, kantoi lah hang nangis nanti ehehe.


Motif entri bagi tips merepek ni? Lol sangat.
By the way, aku dah mencapai azam 2016 aku. Alhamdulillah :)


M.

No comments:

Post a Comment