Friday, December 7, 2012

Kisah Am Dan Mira.

Assalamualaikum.

Hari ni tetiba rasa nak cerita perangai zaman kanak-kanak yang mana bila fikir balik pheww...naif gila ah. Tapi yalah, pengalaman akan mendewasakan manusia kan. Layan je lah. Kalau adik, cousins atau anak sedara kita tanya soalan pelik-pelik nanti, kita layankan je. Budak-budak memang begitu. :)

Dah ada anak sendiri nanti pandai-pandai lah handle ya.. Kids always curious about everything. But they're cute..hehe. Kita yang dewasa ni lah yang kena cool bila guide diorang.




Am dalam cerita ni adalah kakak aku satu-satunya. Dia lah yang selalu layan soalan aku yang bila fikir balik memang menguji kesabaran sebab tak logik. Nanti aku update lagi siri soalan yang aku pernah tanya dia..hehe.

*True story*



p/s: masa ni aku 7 tahun, Am 10 tahun..kira dia dah cerdik dah, tapi aku still naif lagi..haha. by the way, maafkan kehodohan kartun ni, aku memang takdak bakat nak melukis..redha je lah. ^^


Love, Mira

4 comments:

  1. budak2 mmg suka tanya soalan yg boleh menguji kesabaran :)

    ReplyDelete
  2. sweetnya...ak nk kakak cam am gak la...huhu

    ReplyDelete
  3. nang: budak2 memang selalu curious. semua benda nak ditanya kan..hehe.

    ReplyDelete
  4. dayah: boleh, mai rumah la. am tu kakak semua org..hehe. macam makcik2 pun ada..hihi

    ReplyDelete