Bila Hati Berubah..

Hari ni aku nak cerita pasal orang yang berubah hati.. Aku tiba-tiba terfikir andai orang yang aku sayang-sayangkan selama ni berubah. Memang takut dan takda siapa yang akan dapat menjangka benda akan jadi kan. Kecuali la kalau memang dari awal lagi dah ada niat nak berubah kan. Aku dah tengok banyak contoh.

Masa akhir-akhir sem dulu banyak gila orang ada masalah ni dan kebanyakan berakhir dengan perpisahan. Dari najwa, tikah dan alny..aku banyak tengok kesedihan dan kesukaran untuk melepaskan mereka yang damn tu pergi.Harap-harap mereka tetap tabah dan dapat cari pengganti yang lebih baik. Ok, aku pun taktau kenapa aku melalut sampai macam ni. Mungkin sebab lagu ni:

 Berubah-Erry Putra& Reen Rahim



Berikan ku waktu untuk bersamamu
Meniti hari…

Tak puas bagiku
Dan kau pun berlalu
Tinggal ku sendiri…
Gelap seluruh jiwaku..



Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh…
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku…

ohoo..
Kau yang kukenali
Dan kini menjadi
Insan yang lain
Dulu kau berjanji
Kan hidup semati
Meniti hari…

Semuanya telah berakhir
ohooo..
Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh…
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku…
hooo…
Semuanya telah berakhir…

Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh…
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku…

Oh.. Kasih…


Nah, nak best lagi tengok video ni..

p/s: Move on sayang-sayangku..jangan sedih terlalu lama.=)

Love, Mira.

Comments

Popular posts from this blog

edisi mudah: puding karamel kukus

Cara buat pengukus manual bagi yang tiada periuk pengukus.

Barang kena ada bila pegi hiking/camping!

Total Pageviews

Daisypath Anniversary tickers