Monday, April 23, 2018

27

Jadi, beginilah seorang Mira menyambut hari lahir yang ke-27. Wow! Makan spaghetti yang aku baru tau cafe kat bawah ni ada jual..haha. Ini pun sebab Shameem beria datang nak dinner dengan aku. Dia bukan mai nak celebrate birthday pun malahan dia taktau pun haritu birthday aku haha. Logik, baru kenal setahun dua ni ja dan sebab aku tak post di mana-mana, yang tahu tu tahu ja lah. Dia mai sebab bosan dinner sorang-sorang, gila takdak keja kan? Dah la ofis dia jauh kot, boleh mai sebab nak makan ja. Oh by the way dia ada kelas tapi disebabkan kelas tu tak best dan dia dah almost 1 hour lambat makanya dia malas nak pi. Boleh tak? Aku memang tak paham nih.. -.-"



Emak saya menjadi yang pertama hantar ucapan birthday pada tahun ni..wohoo! Cayalah mak dah terer whatsapp la ni ;')

M.

No comments:

Post a Comment