Wednesday, December 16, 2015

Tak boleh move on.

Aku rasa nak marah tapi apalah ertinya marah pada benda tak hidup. Erk walaupun selalu ja aku buat gitu..haha. Aku marah dengan sistem haish nak salahkan sapa ntah..taktau jpj ataupun jpn. Lesen aku beralamatkan satu alamat yang dah lebih sedekad aku lupakan. Alamat masa di kelantan dulu. So, kau rasa zaman mana? Zaman aku muda remaja dulu haa. Kalau suruh cakap kelantan pun bunyi lain macam dah kot tapi kalau orang cakap aku faham ja. Dan ya, aku baru dapat lesen, lame betul. Aku rasa aku tak suka memandu. Tapi memandu diri ke jalan yang benar insyaAllah suka jugak lah..haha. Aku syak jpn tak boleh move on. Aku dah tukar alamat kat mykad dah dua tahun rasanya..tapi still dalam sistem buh alamat kelantan lagi. Redhoo lah redhooo...

Reminiscing old memories perhaps? 

No comments:

Post a Comment