Tuesday, April 21, 2015

Gigi.

Assalamualaikum.


Aku syak gigi bongsu aku nak tumbuh. Suluh pakai torchlight pun tak nampak. Tapi sakitnya tuh tetap dirasakan. Bengang telinga yang membawa kepada bengang di hati juga. Emotionally unstable bila sakit gigi tu menyerang. Lagi teruk dari pms..pms pun aku rasa stable lagi emosi aku nih.


Symptoms hampir semua dah rasa tapi ya masih aku tak nampak mana gigi itu. Bapak aku ingat itu hanya delusi aku. Pemikiran aku terganggu sebab gigi ni. Kalau ada orang ajak sembang pun aku bolayan ja. Selera of course hilang..aku telan nasi tapi hmm terseksa.. Cepatlah keluar awok gigi bongsu yang comel, terseksa saya tunggu awok.. T__T

Taknak jumpa dentist. Dentist terakhir aku jumpa kena tendang..haha :P
M.

2 comments:

  1. lorr kesiannya mira..hihi akak pon takut jgk jumpa dentist.. =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi 5! boleh geng lah kita kak hehe

      Delete