Friday, January 16, 2015

Tinggal.

Fikir pun rasa susah..belum buat lagi. Nak tinggalkan satu fasa dan beralih ke fasa lain pheww berpeluh otak fikir. Banyak fasa hidup ni tapi yang paling tenang tiada banyak masalah pastinya fasa sekolah. Percayalah~~ Tetiba throwback sekolah..haha.

Secara tak rasminya pengajian aku di universiti dah setel, tinggal internship satu sem dan tadaa insyaAllah bergraduasi hujung tahun ni. Doakan aku lepas semua paper, takdak sangkut mana-mana..aminn.

Motif up entri sebab aherher lama tak update belog. Rindu gila nak menulis tapi duk tinggal lama-lama jadi macam skill menulis tumpul you know. Enam belas hari masuk 2015 baru update..cehh nak terobek aktiviti tahun lepas pun macam wkwkwk buat lawak ke mira? hahaa. So, lupakan niat untuk terobek tahun lepas, move on je lah ke tahun baru.


New phase, the internship. Setahu aku lah, aku sorang ja takdak kawan satu tempat intern. Dari U lain atau kos lain aku taktahu lah. Aku redho dan pasghah ja ni. Semoga baik-baik saja. :)


Mira.

No comments:

Post a Comment