Monday, January 19, 2015

Romancinta: CaliphBusker+Mojo AJL29

Jujurnya aku terkejut juga tengok performance Mojo + CaliphBusker dalam AJL29 semalam. Sebab yalah Romancinta kan banyak kontroversi sebelum final AJL29 ni..so jadi the most anticipated show gitu, pada aku lah kan. Rasa macam sapalah bawak lagu ni..lepastu masa behind the scene Edry bagi hint, rasa tak sabar tunggu turn Mojo. Sekali dengar, perghh..macam what?? Kagum sangat. Vokalis suara power dan he's blind.. Fuhh..rasa macam eh cemana nak cakap entah. Ini kalau tengok sorang-sorang mengalir juga air mata ni..haha. Mujur aku tengok reramai..kehkeh.


Few feedback dari twitter. They win people's heart. :D






Siap standing ovation penonton semalam..memang lain macam lah. Goosebump aku dengar dia nyanyi. Dua penyanyi ja buat aku goosebump masa tengok AJL semalam, CaliphBusker dan Dayang NurFaizah memang perghh merinding bulu roma aku..lol. Bukan senang nak buat persembahan depan orang, lagi tak senang a.k.a susah adalah untuk dapat respek orang dan juga buat persembahan yang orang akan kekal ingat. I know i'll always remember this performance. ;)

Congratulation and all the best to Caliph Busker! Dan ehem ex penyanyi boleh hahaa nangis golek-golek sana. Kau ingat kau sorang ada bakat? Dalam dunia ni banyak orang berbakat cuma peluang belum ada depan mata. Yang ada peluang depan mata hmm terus lupa diri, bajet macam you're the one and only. Deyy you're not that rare lah. Itu haa wake up call kau. Selamat berjaya. LOL.

p/s:still trending hari ni..daebak..hehe.

No comments:

Post a Comment