Thursday, October 30, 2014

Di Hari Yang Lain.

Entri lepas aku acah terkejut dah masuk bulan sepuluh.. Ini hari aku pun taktahu nak acah rasa apa bila aku jenguk belog aku..sebab hari ni dah masuk 30 Oktober. Say whatttt?? -What. Lame joke aku cuba sampaikan kat kalian kan. Punchline tak sampai. Yep..dua hari lagi masuk november..marilah buat status welcoming november seperti hipster alam maya selalu buat. Baideway hipster tu apa ya?

Hello November, please be...arghhhhhhhhhhhhhhh jadah November dah?!

November
1. Midterm exam secara berjemaah seperti ramainya makmum ketika solat terawih ketika ramadan limabelas yang pertama.

2. Submission report segala subjek sebelum direjek lalu harus dibaiki lalu dihantar kembali lalu aku pening lalat kerana aku pening menjadi tukang edit. *muntah sarsaparilla*

3. Mencari tempat praktikal. Perlu aku ulas lebih? Nahhh *hujan membasahi diriku*


4. Graduation day! Tapi bukan aku lah yang grad ittew. Cousinku bukan cik sotong akan bergraduasi di sini. Apa pasal masuk list concern? Hmm..kena bagi bunga ah. Bunga time konvo mahal! Kalau dia curik bunga tahi ayam dekat mana-mana lepastu balut wrap jadi bouquet lawa mau rm 28 tu pun bunga tahi ayam satu warna. Tapi aku selalu rasa bunga tahi ayam cantik, apasal entah. Kenapa nama dia tahi ayam? Adakah ayam suka berak di bunga itu lalu dinamakan bunga tahi ayam? Masalah aku ialah pengumpulan wang secara halal yang begitu mengambil masa yang lama untuk sejambak bunga. Hareeyyy la sapa mula tradisi bagi bunga semasa convocation ni. Bagi la cekelat hacks ka, romantik apaaaaa *juling mata, herot mulut*

Kehadapan sahabatku...mohon kumpul duit ramai-ramai bagi gelang emas sempena graduasi aku tahun depan. Banyak faedahnya. Dengan memberikan gelang emas, maka anda membantu aku membina masjid. Tetibah. Hahaha. Tak, lawak ja. Bukan kata masjid, surau pun iolss tak nampak tangganya lagi. Literally. *Mak baling selipar 7.90$..aku elak* Takpayah literally sangat. Hari-hari emak ajak gi surau buat muka duakupang. Oh, itu surau betul..bukan kiasan..hewhew.

Ini Ebi. Perempuan mengandung. Aku tak memilih, mengandung tapi tak kawen lagi pun aku kawan juga dengan dia. Kalau dia kawen sorok tak gitau aku, taktahu la kannnn. LOL.

Because there's like zillion months ago aku up gambar. Saja side tepi, sorok talam dimukaku.
#AkuGemukKauSendatPakaiBajuKe  <----------hashtag ala si misai doyok. Koh.

Mira.


1 comment:

  1. Mid term , submission report& cari tempat praktikal. Klu sy stress ya amat dah tuh

    ReplyDelete