jantan betina.

Assalamualaikum.

Setiap kali raya aku ada masalah. Masalah boleh setel sebenarnya tapi sebab aku ambik mudah setiap tahun makanya aku masih berdepan masalah serupa. Padan muka..dia macam kau tahu ada lubang depan kau tapi setiap kali lalu kau terjatuh jugak ke dalam tu. Ceh over kejap aku rasa..haha. Aku nak cerita keluh kesah aku bila kena buat ketupat pulut ja sebenarnya.

Okay..tak susah pun nak buat ketupat pulut. Yang susah bila dia ada jantina. Ye ada jantan betina, sapa reka jenis balutan ni pun taktahu lah. Tapi aku stress sebab aku hidup dalam kekeliruan jantina ketupat. Mereka mahukan ketupat jantan, and me..i'll always make ketupat betina..why ha? Lagi senang kot..lalala. Kalau ikut hati memang sesuka hatiku sahajalah lipatan ketupat ittew. Tapi well bila buat sesama dengan golongan emak-emak, tok nenek semua memang kena kondem lah.. TT

Sekarang kau tengok jenis ketupat ini. and they want ketupat jantan. Diskriminasi tahu. LOL padahal aku bengang sebab selalu ter-betinakan ketupat ittew..kahkah.
google
Saja aku cerita hari ni sebab esok aku kena gi balut ketupat kat rumah kazen. Diee~~~ *melayang*

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

edisi mudah: puding karamel kukus

Cara buat pengukus manual bagi yang tiada periuk pengukus.

Barang kena ada bila pegi hiking/camping!

Total Pageviews

Daisypath Anniversary tickers