Wednesday, December 12, 2012

Hey, Dear......

Assalamualaikum..

Masa bosan-bosan haritu aku jumpa website yang best nak dijengah bila takdak benda berfaedah nak buat. Dan jumpa benda dinamakan Dear.... Website ni banyak la benda-benda menarik nak ditengok. Yang aku paling suka adalah benda Dear... hehe.

Agak tak faham apa benda aku merepek ni, sila scroll down ya.. (^__^)

it must be easy to be colorblind huh?

ini random tapi aku rasa kelakar sebab dear utk diri sendiri..hehe 



memarahi math adalah perkara normal dalam kehidupan student. unless anda bijak math.


good one :)

bajet macam couple pulak diorang ni -.-'


sangatlah setuju. selalu memang cakap 'google it'


marah benar dia sebab kita lupakan dia..hihi


sayalah di antara fan yang confius itu. please do tell us..

 
titanic balas dendam nampak..haha XD

fairy tales bad effect..hehe.


Untuk keseronokan yang lebih lagi, sila layari.... boredpanda.com

p.s: today 12.12.12. the last repeating date kan. so, semoga hari ni aku sedikit gembira setelah seminggu dilanda masalah emosi yang parah. be positive mira! :))

Love, Mira.



No comments:

Post a Comment