Tuesday, January 31, 2012

Manis 21: Faiqah Mohamad!

Assalamualaikum.

Entri hari ni ditujukan khas untuk Faiqah Mohamad. Saja update hari ni sebab nak cakap;

HAPPY BELATED BIRTHDAY! 

Happy Birthday dah cakap dalam text semalam kan..hehe. Tahun ni kira first time kami tak celebrate dengan Faiqah. Kami tu adalah aku, Wa dan Lisa. Kami berempat roommate masa di matrix dulu. Dua tahun lepas celebrate dekat kfc di jusco Ipoh, tahun lepas aku dengan Wa nekad turun Penang untuk celebrate birthday Faiqah. Ok, tak la celebrate sangat pun, kitaorang just be with her je masa birthday dia. Kek pun takda. Aku rasa sadis lah pulak. Sebab masa tu aku dengan Wa sengkek gila tapi nak jugak pegi jumpa dia. Kitaorang cuma mampu bagi present yang tak seberapa harganya tu kat dia. Insyaallah bila dah keja nanti baru boleh bagi present yang best-best.


Walaupun Faiqah selalu taknak ngaku yang dia pun aneh macam kitaorang tapi sebenarnya dia memang aneh! Jangan terpedaya dengan muka dia yang innocent konon-konon tu. Yang paling aku ingat dia suka sangat nyanyi lagu 'cinta pantai merdeka' sampai aku akan teringat kat dia setiap kali dengar lagu ni. Movie yang paling kitaorang benci 'eiffel i'm in love' sebab mengarut sangat. Movie paling suka pulak Madagascar dengan Monster vs Alien. Tapi faiqah gila suka dengan A Walk To Remember. Ini antara perkara yang aku ingat pasal dia. Banyak lagi sebenarnya tapi cukup kot untuk kali ni. Pasal keanehan dia aku malas nak cerita sebab kalau aku start cerita mesti aku melalut sampai orang pening..hehe.


Ucapan untuk faiqah untuk birthday dia kali ni, semoga bahagia dan ceria selalu. Tak kira apa orang kata, percaya je pada naluri hang. Asalkan hang gembira! Tu yang paling penting. Kedua, semoga cepat kawin dengan hafiz(along). Along, hang cari pasal dengan faiqah siap lah, tau lah nasib hang nanti camna! :P

faiqah dua tahun lalu.
p/s: Faiqah, nak birthday present hang kena mai uum lah! Aku tunggu hang. By the way, separuh gambar hang aku curik kat fb, mintak maaf! Hehe.. :))


Lots of Love, Mira.

4 comments: