perkara tak best

Assalamualaikum.

Apa yang tak best bila anda sibuk? Aku tak suka bila tetiba aku jatuh sakit time aku tengah bertungkus lumus buat keja yang bertimbun. Dan sekarang tulah yang terjadi. Tapi mak aku selalu kata, sakit ni macam tolong kita buang dosa-dosa kecil kita lah. So, kena banyak-banyak bersabar. Betul ke?

Aku rasa ni antara dugaan terbesar lah dalam hidup aku. Orang mesti akan kata,
eleh demam je kot..buat teruk macam nak mati apahal?
Memang demam je! Tapi reaksi badan aku pada demam memang superb. Tak lalu makan, takleh sejuk-sejuk sangat, takleh fikir banyak-banyak. Aku hanya akan terbaring dalam bilik secara terlentang sebab kepala pening gila dan pinggang pun sakit sekali. Ceh, kalah orang mengandung kan simptom aku ni..hehe. Tapi aku harap aku akan cepat sembuh sebelum sampai tahap kritikal iaitu takleh bau makanan langsung. Terseksanya... Dan aku ni malas nak jumpa doktor sebab asal aku nak jumpa je mesti badan aku macam dah nak sihat sikit. tapi bila malam start sakit balik..apakah? Oh, tolong doakan aku sihat walafiat ya rakan-rakanku.


p/s:time ni pulak hang nak buat hal kan. ni yang terasa hati tahap petala ke lapan belas ni.. :/



Love, Mira.

Comments

  1. PI CHECK! demam sekarang takleh buat mainn!

    ReplyDelete
  2. erk..knpa? takut denggi eh? tapi rasa sbb kna hjan lebat smlm..huhu.

    ReplyDelete
  3. tak kesah la apa pon. pi la check kak oiii.

    ReplyDelete
  4. nurul ni garang la..hehe.

    pah,pun garang ngat aih..:)

    ReplyDelete
  5. khuzrin: haah, dekat2 exam byk la dugaan. :)

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sihat ye
    banyakakn minum air masak
    :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

edisi mudah: puding karamel kukus

Cara buat pengukus manual bagi yang tiada periuk pengukus.

Barang kena ada bila pegi hiking/camping!

Total Pageviews

Daisypath Anniversary tickers