Perubahan Emosi?

Assalamualaikum.

Aku adalah insan yang paling susah nak menangis. Ok, tipu lah. Aku dalam dua tiga tahun kebelakangan ni selalu sensitif. Tengok kucing yang kurus kering, motor basah kena hujan, baca newspaper, makcik cleaner yang sakit kaki, makcik yang tunggu bas lama gila..semua tu boleh buatkan aku menangis. Semua benda tu nampak remeh je kan tapi dah cukup buat aku sebak. Tetiba aku senang sensitif padahal selama ni aku mana ada masa nak menangis bagai. Dari form 1 aku duduk asrama tak pernah menangis kecuali masa sakit tapi bila dah besar ni senang sangat menangis. Ni emosi ke naluri keperempuanan eh? Rasa macam pelik dengan diri sendiri. Walaupun aku nampak heartless kat mata orang tapi aku sensitif tau.


cry out loud.



p/s: tetiba duk cakap pasal menangis, pasaipa mira? pasaipa?

Love, Mira.

Comments

  1. untunglaa ada prasaan belas kasihan.mcmnilaa ciri2 laki nak cari nanti.hihi.kila pon cpt kesian kt org, tp ayaq mata xkeluaq pun.huhu

    ReplyDelete
  2. kerana sifat kewanitaan barangkali :)

    ReplyDelete
  3. kila: kdg2 ja jd sensitif gini. kalau hari besa, duk wat muka kering ja..hehe,

    ReplyDelete
  4. munirah: mungkin la. hormon hormon...~

    ReplyDelete
  5. yaka...tp actually klu nk cover ayaq muka sedeyh buat muka sardin ja ckup...haha

    ReplyDelete
  6. sardin=blur=muka cruel=takdak perasaan... ok?? try practice laa tgok...kikiki

    ReplyDelete
  7. haha. muka takdak perasaan paling terer buat..hehehe

    ReplyDelete
  8. ok bab tu kita serupa...heheeeeee..rmi dh owg ckp kila blur.huhu

    ReplyDelete
  9. kila sllu nmpk gaya mcm innocent ja..haha.

    ReplyDelete
  10. ai mcm dah penah jumpak ja ni??kih333

    ReplyDelete
  11. haha..takla, nampak kat facebook ja lah..hehe.

    ReplyDelete
  12. haha oklatuh,klo tjumpak bila2 kompem xsalah owg.hek2

    ReplyDelete
  13. insyaallah. tpkan sllu kalau depan2 mesti blur, mcm tak dapat nak cam..hehe.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

edisi mudah: puding karamel kukus

Cara buat pengukus manual bagi yang tiada periuk pengukus.

Barang kena ada bila pegi hiking/camping!

Total Pageviews

Daisypath Anniversary tickers